مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 18:402021-01-09اقتصادي

اختصاص سهمیه جدید روغن به گلستان/ مشکل کمبود تخم مرغ برطرف می شود


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان از اختصاص سهمیه جدید روغن به استان خبرداد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده طی روزهای آتی مشکل تخم مرغ و روغن خوراکی در استان حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین طلوعیان شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با تعیین قیمت 16 هزار و 900 تومان برای تخم مرغ توسط کارگروه تنظیم بازار استان که قیمتی مقرون به صرفه برای واحدهای تولیدی است و تک نرخی شدن قیمت این کالا، مشکل تخم مرغ در سطح استان حل خواهد شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی تخم مرغ ملزم به تامین تخم مرغ مورد نیاز استان هستند و هیچ واحد صنفی هم اجازه ندارد با قیمتی بالاتر از 16 هزار و 900 تخم مرغ را به فروش برساند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: سازمان صمت استان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان با واحدهای متخلف برخورد خواهد کرد.

طبق گفته طلوعیان از سوی ستاد تنظیم بازار استان سهمیه جدید روغن خوراکی به استان اختصاص یافته ولی هنوز به استان وارد نشده است.

طلوعیان تأکید کرد: از محل ذخایر موجود استان روغن مورد نیاز مردم تامین شده و طی روزهای آینده در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: با ورود روغن تخصیص یافته به استان مشکل روغن استان هم تا پایان ماه جاری حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص سهمیه جدید روغن به گلستان/ مشکل کمبود تخم مرغ برطرف می شود

اختصاص سهمیه جدید روغن به گلستان/ مشکل کمبود تخم مرغ برطرف می شود