مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 19:202021-01-09فرهنگي

بازگشایی سالن های هنری در شهر های زرد و آبی/آخرین وضعیت جشنواره ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه شب 20 دی ماه در حاشیه برگزاری جایزه و مسابقه عکس روایت سرباز که در تالار وحدت تهران برگزار شد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح شرایط آغاز به کار سالن های هنری در شهر های آبی و زرد، درباره میزبانی جشنواره های فیلم، تئاتر و موسیقی فجر از مردم، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شنبه شب 20 دی ماه در حاشیه برگزاری جایزه و مسابقه عکس روایت سرباز که در تالار وحدت تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه طی یک سالی که از شهادت سردار سلیمانی و یاران عزیزش می گذرد، آثار هنری متفاوتی در حوزه های مختلف تئاتر، سینما، هنر های تجسمی و موسیقی تولید شده که همگی آن ها آثار قابل توجهی هستند.

این در حالی است که ما در جشنواره های فجر امسال و همچنین برخی از تولیدات هنری، شاهد تولید آثار باکیفیتی هستیم که حتی در حوزه های مستند و فیلم داستانی بلند نیز قابل مشاهده خواهد بود.

وی ادامه داد: رابطه وجودی مردم ایران با حاج قاسم به گونه ای ارزشمند و محبت آمیز بود که در همین نمایشگاه عکس روایت سرباز شاهد تجلی آن هستیم و من از تمامی اعضای شورای سیاستگذاری این رویداد هنری و عکاسان رسانه ها قدردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سالن های هنری در شهر های زرد و آبی/آخرین وضعیت جشنواره ها

بازگشایی سالن های هنری در شهر های زرد و آبی/آخرین وضعیت جشنواره ها