مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 20:352021-01-09اقتصادي

شکر 1500 تومان گران تر شد/ توقف توزیع شکر با قیمت مصوب در بازار


در حالی که قیمت مصوب شکر در آبان ماه امسال برای مصرف کننده 8 هزار و 700 تومان اعلام شد، اما با توقف توزیع شکر با قیمت مصوب، قیمت این کالای مصرفی در بازار گران تر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرغم اینکه قیمت مصوب شکر برای مصرف کننده در آبان ماه امسال  8 هزار و 700 تومان اعلام شد، اما قیمت این کالای مصرفی در بازار اخیرا 1500 تومان افزایش یافته است.

  * هر کیلو شکر 1500 تومان گران شد  علی بهره مند رییس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تایید  افزایش قیمت شکر، گفت: قیمت شکر در بازار از حدود دو هفته پیش افزایش یافته و از 8 هزار تومان به 9 هزار و 500 تومان رسیده است.

وی افزود: علیرغم اینکه ستاد تنظیم بازار در آبان ماه سال جاری  قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر را 6 هزار و 650 تومان اعلام کرده بود، اما خبری از شکر با قیمت مصوب نیست و سهمیه ای با این قیمت به اتحادیه اختصاص نیافته است.

  * توقف عرضه شکر در بازار با قیمت مصوب یک فعال صنفی در بازار نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: با قطع توزیع شکر با قیمت مصوب در بازار قیمت هر کیلوگرم شکر در بازار از دو هفته پیش تاکنون 1500 تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکر 1500 تومان گران تر شد/ توقف توزیع شکر با قیمت مصوب در بازار

شکر 1500 تومان گران تر شد/ توقف توزیع شکر با قیمت مصوب در بازار