مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 20:352021-01-09ورزشي

ظرفیت بنادر کشور را باید دو برابر کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه اعضای هیات عامل این سازمان به دعوت احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی موانع، مشکلات و توسعه بنادر غرب هرمزگان به بندرلنگه سفر کردند.

در ابتدای این سفر یکروزه مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به همراه احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس و شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه از بخش های مختلف بنادر و دریانوردی بندرلنگه بازدید کردند.

سپس در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی غرب استان هرمزگان  با حضور بدر دریابان نماینده هرمزگان در اتاق بازرگانی ایران و جمعی از تجار، بازرگانان و مدیران عامل تعاونی های لنج داران غرب هرمزگان در سالن الغدیر بندرکنگ شرکت کردند.

در این نشست شهرداران بندرلنگه، بندرکنگ، بندرچارک و تعدادی از فعالان اقتصادی به نمایندگی از سایرین به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در حوزه بنادر و دریانوردی پرداختند.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خطاب به مسؤولان سازمان بنادر کشور، اظهار داشت: سوال ما این است که واقعا سازمان بنادر با رقم بسیار بالای درآمد ارزی و ریالی، چه نقشی در توسعه شهرهای ساحلی داشته است؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بنادر کشور را باید دو برابر کنیم

ظرفیت بنادر کشور را باید دو برابر کنیم