مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 20:352021-01-09پزشكي

همدان پیشرو در طرح «شهر و روستای بدون دخانیات»


مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از پیشرو بودن همدان در اجرای طرح«شهر و روستای بدون دخانیات» خبر داد.

- مهدی خدابخشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اجرای طرح شهر و روستای بدون دخانیات در استان خبر داد و افزود: این طرح کشوری است و طبق آن باید در هر استان یک شهر و یک روستا در حوزه دخانیات برگزیده شوند.

وی با بیان اینکه در این راستا از سوی سازمان جهانی بهداشت ابلاغیه صادر شده که باید اجرا کرد گفت: در استان همدان شهر قروه درجزین و روستای نگارخاتون فامنین در راستای کنترل مصرف دخانیات انتخاب شده اند.

مسوول کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه نام این مناطق به وزارت بهداشت اعلام شد و در سایت سازمان جهانی بهداشت نیز درج شده است گفت: باید طبق برنامه پنج ساله پروتکل های مربوط به کنترل دخانیات را در این دو شهر و روستا  پیاده کرد.

وی با بیان اینکه در روستای نگارخاتون مشکل خاصی نداریم و بسیار راحت می توانیم در آنجا کار را انجام دهیم افزود: اما در شهر قروه چون جمعیت شهری است ممکن است کمی کار زمان بر باشد.

خدابخشی با تاکید به اینکه این طرح از مهرماه آغاز شده و خوشبختانه روند خوبی داشتیم تاکید کرد: همدان جزو استان های پیشرو در اجرای طرح شناخته شده که امیدواریم با همکاری مردم و تلاش همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پیشرو در طرح «شهر و روستای بدون دخانیات»

همدان پیشرو در طرح «شهر و روستای بدون دخانیات»