مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 22:402021-01-09اجتماعي

سفر به کدام شهرها جریمه دارد؟


با آزاد شدن تردد بین شهرهای زرد و آبی پس از 50 روز ممنوعیت، برنامه ریزی برای سفرهای بین شهری از سر گرفته شد، هرچند هنوز تردد به 37 شهر شمالی کشور ممنوع و مشمول جریمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بهداشت 7 شهر را قرمز، 30 شهر را نارنجی، 219 شهر را زرد و 192 شهر را آبی نقشه رنگ بندی شهرها نشان می دهد تقریبا نوار ساحلی و روستاهای توریستی شمال کشور در وضعیت پرخطر به سر می برند و ممنوعیت سفر به این مناطق همچنان برقرار است.

آزادراه قزوین ـ رشت نیز از محدوده منجیل و رودبار و همچنین جاده چالوس در وضعیت نارنجی قرار دارند و تردد در این مسیرها همچنان ممنوع تلقی می شود.

رشت، آستارا، رضوانشهر، رودبار، منجیل، کوچصفهان، لاهیجان، زیباکنار، چمخاله، لنگرود، ماسال، رودسر، جواهرده، آستانه اشرفیه، کلاچای و چابکسر در استان گیلان، رامسر، نشتارود، عباس آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، مرزن آباد، رویان، چمستان، محمودآباد، سرخرود، بلده، آلاشت، ورسک، شیرگاه، بابل، بابلسر، آشوراده و بهشهر در استان مازندران، بندر ترکمن، گرگان، علی آباد کتول و روستای زیارت در استان گلستان از جمله مناطق توریستی و اغلب ویلانشین هستند که هنوز در وضعیت خطرناک و نارنجی قرار دارند و ورود پلاک های غیربومی به این مناطق 500هزار تومان جریمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به کدام شهرها جریمه دارد؟

سفر به کدام شهرها جریمه دارد؟