مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:002021-01-10سياسي

تحقیق و تفحص از پلی اکریل بر فولاد مبارکه در اولویت است


تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه جزو اقدامات اولویت دار کشور در شرایط کنونی نیست و شاید امروز تحقیق و تفحص از شرکت پلی اکریل نسبت به فولاد مبارکه در اولویت باشد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه جزو اقدامات اولویت دار کشور در شرایط کنونی نیست و شاید امروز تحقیق و تفحص از شرکت پلی اکریل نسبت به فولاد مبارکه در اولویت باشد.

مهدی طغیانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر ضرورت تحقیق و تفحص از فولادمبارکه اظهار کرد: تحقیق و تفحص پروسه ای زمان بر و پرهزینه است، اما به نظر می رسد نگاه نمایندگان امضاکننده طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه در خصوص اداره این کارخانه است، با این وجود امیدواریم پشت پرده این طرح مباحث سیاسی نباشد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع تحقیق و تفحص در مجلس، از حقوق اصلی نمایندگان است، توضیح داد: مطابق قانون و همچنین آیین نامه داخلی نمایندگان مجلس، امکان محدود شدن این حق وجود ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه باید دید آیا تحقیق و تفحص از فولادمبارکه در شرایط فعلی کشور جزو اولویت های کشور است یا خیر، معتقد است: تحقیق و تفحص از فولادمبارکه جزو اقدامات اولویت دار کشور در شرایط کنونی نیست و شاید امروز تحقیق و تفحص از شرکت پلی اکریل نسبت به فولادمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از پلی اکریل بر فولاد مبارکه در اولویت است

تحقیق و تفحص از پلی اکریل بر فولاد مبارکه در اولویت است