مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:152021-01-10بين الملل

پشت پرده آشتی قطر و عربستان


آشتی با قطر از سوی سعودی ها بیش از اینکه یک برد باشد یک تاکتیک است و ناشی از تحولات بین المللی اتفاق افتاده است.

- یک کارشناس مسائل منطقه اظهار کرد: آشتی با قطر از سوی سعودی ها بیش از اینکه یک برد باشد یک تاکتیک است و ناشی از تحولات بین المللی اتفاق افتاده است.

حسن عابدینی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تحولات اخیر در منطقه و آشتی قطر و عربستان اظهار کرد: آشتی میان کشورهای حاشیه خلیج فارس با قطر به نظر می رسد بیشتر از اینکه یک برد باشد یک تاکتیک است و بنا به ضرورت اتفاق افتاده و ناشی از تحولات بین المللی است.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد شرایط هیچ یک از چالش هایی که بین قطر و رژیم سعودی بوده حل نشده که انتظار داشته باشیم ریشه این مشکل برطرف شده باشد.

رژیم سعودی11 پیش شرط برای قطر تعیین کرده بود که در این صورت آماده برقراری ارتباط با آن است که مهمترین این ها قطع ارتباط با جمهوری اسلامی ایران، قطع شبکه الجزیره، قطع ارتباط با اخوان المسلمین و همچنین تعطیل کردن پایگاه های نیروهای ترکیه در قطر بوده است اما این اتفاق نیفتاده است.

این کارشناس مسائل منطقه همچنین بیان کرد: از سوی دیگر رژیم سعودی و شخص بن سلمان ولیعهد ماجراجو و بلندپرواز سعودی براساس برخی از اطلاعاتی که بعدا در رسانه ها درز کرد تا مرز اشغال قطر پیش رفت و وعده داد که از طریق ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده آشتی قطر و عربستان

پشت پرده آشتی قطر و عربستان