مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:252021-01-10سياسي

نخبه علمی جهان از «نه» به پیشنهاد کشورهای خارجی تا دارورسانی هوشمند


 خبرگزاری فارس از تبریز، معصومه درخشان- طی هفته های اخیر نام دانشمندان دو درصد برتر دنیا از سوی سایت علمی اسکوپوس منتشر شده است، در این لیست نام 19 ا ستاد دانشگاه تبریز به زیبایی می درخشد، یکی از این دانشمندان برتر دنیا  دکتر رضا محمدی است که عضو هیات علمی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز و مسوول بسیج اساتید آذربایجان شرقی است.

رسالت یک استاد بسیجی، رویکرد بسیج اساتید برای سال های آینده، پژوهش های صورت گرفته در علم شیمی، رتبه های کسب کرده در جشنواره های متعدد، مقالات علمی، تجربه حضور در 17 کشور دنیا برای شرکت در سمینارهای مختلف علمی و.

ماحصل صحبت های ما در دیار با این دانشمند جوان بود.

  تعهد و تخصص در کنار هم دکتر رضا محمدی یک نخبه بسیجی علم شیمی است، از زمانی که عضو بسیج دانش آموزی شد به فکر فراگرفتن تخصص و تعهد بود، داشتن روحیه بسیجی در دوران دانش آموزی او را به یکی از موفق ترین دانش آموزان مدرسه تبدیل کرده بود، دوران ابتدایی تا دبیرستان را در مدارس شهرستان نقده آذربایجان غربی به پایان رسانده و در سال 78 با قبول شدن در رشته شیمی آلی دانشگاه تبریز راهی تبریز شده و در این شهر ماندگار می شود.

هر چند که می گوید در دوره دبیرستان شیمی را به صورت هدفمند می خواندم ولی اولویت اولم برای دانشگاه پزشکی بود، وقتی نتایج اعلام شد و دیدم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه علمی جهان از «نه» به پیشنهاد کشورهای خارجی تا دارورسانی هوشمند

نخبه علمی جهان از «نه» به پیشنهاد کشورهای خارجی تا دارورسانی هوشمند