مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:402021-01-10اقتصادي

رشد نقدینگی بانک های زنجان/ نقدینگی از بورس به سمت بانک ها سرازیرشد


دبیر شورای هماهنگی بانک‎های استان زنجان با اشاره به رشد نقدینگی بانک های استان گفت: بانک های عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان حدود 90 درصد از منابع خود را تسهیلات داده اند و فقط 10 درصد ذخیره قانونی باقی مانده است.

- حسن دادگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات قابل توجهی که در استان وجود دارد، این است که امسال میزان نقدینگی بانک ها رشد کرده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‎های استان زنجان اضافه کرد: با منفی شدن بورس، مردم نقدیندگی خود را به سمت بانک ها آورده اند و همین موجب رشد نقدینگی شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان سپرده گذاری در آبان امسال نسبت به ماه قبل از آن رشد کرده است، گفت: البته علاوه بر میزان سپرده گذاری میزان پرداخت تسهیلات نیز افزایش یافته و تعداد تسهیلات پرداختی تا پایان آبان نسبت به پایان سال قبل از افزایش 29.

4 درصدی برخوردار است.

دادگر با بیان اینکه عملکرد یک بانک وابسته به نسبت مصارف و منابع است، اضافه کرد: در استان زنجان بانک های عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان حدود 90 درصد از منابع خود را تسهیلات داده اند و فقط 10 درصد ذخیره قانونی باقی مانده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‎های استان زنجان با اشاره به اینکه بانک های استان در سال جاری هم در بخش منابع و هم در بخش مصارف رشد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد نقدینگی بانک های زنجان/ نقدینگی از بورس به سمت بانک ها سرازیرشد

رشد نقدینگی بانک های زنجان/ نقدینگی از بورس به سمت بانک ها سرازیرشد