مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:502021-01-10اجتماعي

آلودگی هوا اوج گرفت/ اصفهان تا سه روز آینده هوای نفس کشیدن ندارد


حجت اله علی عسگریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار بر روی استان اصفهان طی سه روز آینده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان وضعیت جوی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

وی افزود: طی این مدت، در ساعات اولیه روز با توجه به پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلان شهر اصفهان شرایط برای انباشت آلاینده های جوی مهیا است و شاخص کیفیت هوا ناسالم برای گروه های حساس و در برخی ساعات ناسالم برای عموم خواهد بود.

علی عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت، بیان کرد: دمای هوای اصفهان 10 و کمینه فردا منفی 8 درجه سانتی گراد و گرم ترین نقطه استان خور و بیابانک با 13 و سردترین بویین میان دشت با منفی  13 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه روز دوشنبه با گذر موجی از جنوب کشور کمی هوا بهتر می شود، عنوان کرد: نقشه های هواشناسی موجی را در آخر هفته بر روی استان پیش بینی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا اوج گرفت/ اصفهان تا سه روز آینده هوای نفس کشیدن ندارد

آلودگی هوا اوج گرفت/ اصفهان تا سه روز آینده هوای نفس کشیدن ندارد