مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:552021-01-10اقتصادي

آغاز به کار طرح «الو کتاب» در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی


مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: طرح «الو کتاب» با هدف افزایش سرانه مطالعه و تسهیل دسترسی اعضا به منابع کتابخانه ای، در استان آغاز به کار کرد.

- آغاز به کار طرح الو کتاب در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی گفت: طرح الو کتاب با هدف افزایش سرانه مطالعه و تسهیل دسترسی اعضا به منابع کتابخانه ای، در استان آغاز به کار کرد.

شهرام خدایی با اشاره به تداوم شیوع اپیدمی کرونا، افزود: این طرح در مرحله نخست، به صورت آزمایشی در دو کتابخانه مرکزی تبریز و کتابخانه شیخ سلار خسروشاه اجرا می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) به نشانی www.

samanpl.

ir، کتاب مورد نظر خود را جستجو و نسبت به ثبت آن اقدام کنند؛ هم چنین اعضا می توانند با مراجعه به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی به نشانی www.

taizpl.

ir ضمن اطلاع از کتابخانه های هدف در این طرح، شماره تماس کتابخانه مدنظر خود را جستجو و به صورت تلفنی از ساعت 9 تا 13 تماس گرفته و درخواست امانت خود را ثبت کنند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بسته بندی و ارسال کتاب ها، گفت: کتاب های درخواستی پس از تجمیع، به صورت بهداشتی بسته بندی شده و در روزهای یکشنبه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار طرح «الو کتاب» در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی

آغاز به کار طرح «الو کتاب» در کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی