مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:002021-01-10فرهنگي

دست و پا زدن کودکان با شغل های کاذب+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ فکرش را بکنید پس از یک خستگی روزانه از کاری که خیلی هایمان این روزها بدون هیچ علاقه و ذوقی تنها برای کسب درآمد به آن مشغول هستیم، - این نوازنده خیابانی یادآور شد: من تا کلاس سوم درس خوانده ام اما خواهرم سحر در حال حاضر کلاس ششم است و به هیچ عنوان اجازه نمی دهم او مثل من درس خواندن را رها کند و در کنار هم میخواهیم کار موزیک را هم به طور حرفه ای دنبال کنیم.

سپیده از سختی های نوازندگی خیابانی هم مطالبی را گفت و علت ادامه به این شغل را اینگونه توضیح داد: در حال حاضر سن ما کم است و نمی توانیم بسیاری از کارها را انجام بدهیم و البته ما از وقتی که خیلی کوچک بودیم به همراه پدرمان به بیرون می رفتیم و پدرم گاهی دف می نواخت و ساز دهنی را هم خوب می زد و هنوز پدرم با صدای سازی که در خیابان ها می زد در گوشم ماندگار است.

نوازندگان خیابانی شادی بخش شهروندان کسل و بی حوصله! امان الله قرایی مقدم جامعه شناس در گفتگو با خبرنگار حوزه جامعه گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوازندگی خیابانی را جزو مشاغل نشاط آفرین در جوامع امروزی برشمرد و گفت: مدتهاست که تقریبا تمامی جامعه شناسان و پژوهشگران به مقوله نوازندگی خیابانی به چشم یک آسیب نگاه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پا زدن کودکان با شغل های کاذب+فیلم

دست و پا زدن کودکان با شغل های کاذب+فیلم