مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:152021-01-10اقتصادي

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مسکن مهر، گفت: در سالجاری اتمام بیش از 1500 واحد مسکونی انجام شده و کمتر از 1500 واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

- مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اهمیت تسریع در تکمیل مسکن مهر، گفت: در سالجاری اتمام بیش از 1500 واحد مسکونی انجام شده و کمتر از 1500 واحد نیز در مراحل نهایی اتمام نازک کاری است.

حق لطفی افزود: اتمام نازک کاری، فروش اقساطی و تحویل واحد ابزار سنجش خدمات است لذا می بایست در جهت تسریع در روند کار همه نهادهای مرتبط تعامل و همکاری نمایند.

وی تسریع در روند اداری تشکیل پرونده های متقاضیان در بانک مسکن را خواستار شد و افزود: انتظار داریم ارائه خدمات در حداقل زمان ممکن انجام شود.

حق لطفی به نقش مسکن در اقتصاد خانوار و ایجاد آرامش و آسایش، اشاره کرد و یادآور شد:  امیدواریم با تحویل واحدها بتوانیم گامی مثبت در این راستا برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در ادامه به نقش انبوه سازی مسکن در کنترل قیمت بازار و جلوگیری از افزایش اجاره مسکن اشاره و اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل آورده متقاضیان و همکاری آنان در انجام مرحله فروش اقساطی و تعامل با بانک مسکن بتوانیم منشا خدمات رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟

پروژه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به کجا رسید؟