مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:152021-01-10حوادث

69 سارق احشام طی 9 ماه ابتدایی سال در ورامین دستگیر شده اند


فرمانده نیروی انتظامی ورامین با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی در ورامین از ابتدای سال شاهد کاهش 33درصدی سرقت احشام هستیم گفت: - 69 سارق در این خصوص دستگیر شده است.

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظها ر داشت: مطالبه مردمی و دغدغه های دامداران در خصوص سرقت احشام همیشه مدنظر پلیس بوده و پیگیری های ویژه ای نیز انجام شده و خوشبختانه با همکاری پلیس آگاهی و نیروی انتظامی شهرستان ورامین اقدامات بسیار خوبی در حوزه مبارزه با سرقت احشام انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ورامین در خصوص عملکرد پلیس در مورد سرقت احشام در بخش جوادآباد بیان داشت: برقراری امنیت و گشت زنی در بخش جوادآباد با توجه به گستردگی و پراکندگی روستاها بسیار مهم است.

وی با اشاره به افزایش قیمت دام و وسوسه سارقان برای سرقت دام گفت: با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی در بخش جوادآباد از ابتدای سال شاهد کاهش 33 درصدی سرقت احشام هستیم و در طی 9 ماه ابتدای سال 69 سارق احشام فقط در بخش جوادآباد توسط نیروی انتظامی و پلیس آگاهی شرق استان تهران دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین با بیان اینکه برخی از این سارقان به صورت باندی و انفرادی و از سایر استان های کشور در بخش جوادآباد دستگیر شدند که کشف و شناسایی آنها با تلاش شبانه روزی پلیس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 سارق احشام طی 9 ماه ابتدایی سال در ورامین دستگیر شده اند

69 سارق احشام طی 9 ماه ابتدایی سال در ورامین دستگیر شده اند