مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:152021-01-10سياسي

نمایشگاه «روایت عشق» و «فقط برای خدا» افتتاح شد


به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، 2 نمایشگاه پوستر و عکس «فقط برای خدا» و «روایت عشق» در 2 فرهنگسرای «ابورمانه» و «کفرسوسه» در پایتخت سوریه برگزار شد.

- به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، 2 نمایشگاه پوستر و عکس فقط برای خدا و روایت عشق در 2 فرهنگسرای ابورمانه و کفرسوسه در پایتخت سوریه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در نمایشگاه فقط برای خدا که توسط وزارت فرهنگ سوریه، اداره کل فرهنگ دمشق، با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد، روایت هایی از سلوک و رفتار سردار سلیمانی تصویرسازی شده است.

همچنین در نمایشگاه روایت عشق هم عکس هایی از مراسم تشییع میلیونی این شهید گرانقدر به نمایش در آمد.

نمایشگاه روایت عشق (عکس تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی) با حضور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در سوریه، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل فرهنگ دمشق و رییس فرهنگسرای کفرسوسه دمشق، افتتاح شد.

مجتبی اسدی رییس حوزه هنری استان کرمان در این زمینه افتتاح نمایشگاه فقط برای خدا گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه پوستر فقط برای خدا؛ روایاتی از سلوک و مکتب ایشان در شهرهای مختلفی همچون دمشق، کرمان و مشهد به نمایش در آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «روایت عشق» و «فقط برای خدا» افتتاح شد

نمایشگاه «روایت عشق» و «فقط برای خدا» افتتاح شد