مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:252021-01-10سياسي

انتخابات آمریکا نشانه شکست تفکر لیبرال دموکراسی


امام جمعه تبریز انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا را نشانه ماهیت متضاد در حاکمیت این کشور و شکست تفکر لیبرال دموکراسی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان افزود: رسانه های غربی در تلاش هستند که وقایع پیش آمده در طول چند ماه گذشته آمریکا را در چارچوب رقابت های رایج میان احزاب سیاسی و طرفداران آن ها جلوه دهند، اما عمق و گستره این رخدادها به روشنی از ماهیت پیچیده و سراسر تضاد و تناقض حاکمیت آن کشور حکایت دارد.

وی گفت: برای کشوری که مدعی رهبری تفکر لیبرال دموکراسی در جهان است و طی سال ها با بهره گیری از مجموعه ظرفیت های سیاسی، نظامی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه ای خود در تلاش برای تبدیل کردن لیبرال دموکراسی به یک فرهنگ و رویه غالب در جهان است ایجاد این شرایط به هیچ وجه در چارچوب یک رخداد انتخاباتی قابل تفسیر و پذیرش نیست.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم از کنگره آمریکا به عنوان نماد تفکر لیبرال دموکراسی غرب یاد کرد و گفت: کنگره آمریکا در حالی که با حضور نمایندگان مجلس و سناتورهای سنا سرگرم انجام یکی از مهمترین وظایف خود یعنی بررسی الکترال های رییس جمهور منتخب بود که به یکباره و در مقابل دیدگان مردم جهان به میدان جنگ و درگیری مسلحانه و خونریزی مبدل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا نشانه شکست تفکر لیبرال دموکراسی

انتخابات آمریکا نشانه شکست تفکر لیبرال دموکراسی