مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:302021-01-10سياسي

مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان ایجاد شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به نبود مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان، خواهان رایزنی با آموزش و پرورش در راستای انجام مقدمات ایجاد مدارس صدرا در این شهرستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده شامگاه شنبه و در سفر یک روزه به شهرستان دشت آزادگان، با امام جمعه دشت آزادگان دیدار کرد و افزود: امید می رود که ثمره خون حاج قاسم، اخراج آمریکایی ها از منطقه باشد و نصر الهی نزدیک است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به همراهی و حمایت های حجت الاسلام شرفی اشاره کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی بازوی امام جمعه است و با فرماندهی و نظراتتان تلاش می شود که کارها را پیش برده شوند.

وی تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی ظرفیت های متعددی را نظیر شورای هیئت مذهبی، کانون مداحان، هیئت مذهبی، ائمه جماعات مساجد، جمعیت بانوان فرهیخته، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت دارد که از امام جمعه دشت آزادگان درخواست می شود برای احیای این ظرفیت ها کمک و اداره تبلیغات اسلامی را یاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به نبود مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان اشاره کرد و خواهان رایزنی با آموزش و پرورش در راستای انجام مقدمات ایجاد مدارس صدرا در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان ایجاد شوند

مدارس صدرا در شهرستان دشت آزادگان ایجاد شوند