مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:352021-01-10فرهنگي

مجموعه نمایشنامه فصل سفید اثری از هنرمند کردستانی به بازار نشر آمد


نمایشنامه کافه چیا اثر صابر دل بینا ازنمایشنامه نویسان کردستانی در نحستین مجموعه دو جلدی نمایشنامه فصل سفید توسط مرکزهنرهای نمایشی حوزه هنری در انتشارات سوره مهر چاپ و روانه بازارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،در نخستین مرحله از پروژه چهارفصل تئاتر ایران که به همت ایوب آقاخانی مدیر و مؤسس این پروژه ومسئول دفتر مطالعات و پژوهش های مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری از سال 97 آغاز و در چندین مرحله نمایشنامه نویسان شهرستانی آثار خود را ارسال کردند که در نهایت در فاز اول چند اثر از شهرهای مختلف کشورجهت حضور در مراحل نهایی پذیرفته شدند که کافه چیا اثر صابر دل بینا از هنرمندان و نمایشنامه نویسان توانمند کردستانی نیز به این مرحله راه پیدا کرد.

مجموعه نمایشنامه های فصل سفید در دو جلد با آثاری از سعید بادینی از سیستان وبلوچستان ، صابر دل بینا از کردستان، عارف مهتاب از استان اردبیل ، سروش بهاری از مازندران و اباذر محمدحسنی از خوزستان  منتشر شد.

ایوب آقاخانی، مدیر و موسس پروژه چهار فصل تئاتر ایران در ابتدای این کتاب نوشته است: مسئله درام نویسی و مباحث وابسته به آن بسیاری اوقات تئاتر ایران را در تنگنای غریب نقد قرار داده که این نقدهای گاه تُند و کمی دور از انصاف منبع سرشار تغذیه اش برای برقرار ماندن، ضعف عمومی نمایش نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه نمایشنامه فصل سفید اثری از هنرمند کردستانی به بازار نشر آمد

مجموعه نمایشنامه فصل سفید اثری از هنرمند کردستانی به بازار نشر آمد