مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:402021-01-10فرهنگي

صدای تار و سه تار در هنری ترین باتری سازی تبریز


این باتری سازی و فایبرگلاس شاید عجیب ترین، باتری سازی باشد که داخل آن، کار هنری هم در کنار کار صنعتی انجام می شود و صدای تار و سه تار در داخل مغازه می پیچد.

- سرپنجه های عشق در این باتری سازی و فایبرگلاس، تن بی جان درختان توت و نارون را جان می بخشند تا ساز از درد تبر بر جان سبزش بگوید؛ قفسه های مغازه در عین حال که با ابزارهای خدمات برق و ابزارآلات صنعتی، چیده شده، امانت دار آلات موسیقی هم هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیما قنبریان، متولد 1363 و دارای دیپلم ریاضی بوده و از 15 سال قبل به کار خدمات برق و تعمیرات خودرو در کنار همکارانش مشغول است، اما علاقه اش به موسیقی، توجه او را به سمت ساخت تار و سه تار ایرانی، جلب کرده است.

حسی که حین ساختن و نواختن تار به من دست می دهد، غیرقابل وصف است، اما اگر بخواهم این حس را در یک جمله توصیف کنم، می گویم ساختن تار برایم مثل پیدا کردن گم شده ام هست؛ هر چند باتری سازی و ساخت ساز بی ربط هستند، اما علاقه ام به موسیقی باعث شد از منابع مختلف و شبکه های مجازی در این خصوص تحقیق کرده و ساز درست کنم، ساخت اولین تار به شش ماه قبل و ساخت اولین سه تار و نواختن آن به حدود شش سال قبل برمی گردد این ها بخشی از اظهارات جوانی است که ساخت تار و سه تار را در کنار حرفه ی اصلی اش که ارایه ی خدمات خودرویی است، یاد گرفته و آن را ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای تار و سه تار در هنری ترین باتری سازی تبریز

صدای تار و سه تار در هنری ترین باتری سازی تبریز