مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:402021-01-10اقتصادي

فروش دانه ای تخم مرغ در ساوه، تخلف صنفی است/فقط کیلویی بفروشید


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری کلیه فروشندگان تخم مرغ در شهرستان ساوه ملزم به عرضه این محصول به صورت کیلویی هستند.

- ایسنا/مرکزی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری کلیه فروشندگان تخم مرغ در شهرستان ساوه ملزم به عرضه این محصول به صورت کیلویی هستند.

مهدی الیاسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کلیه فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خرده فروشی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان باید تخم مرغ را به صورت وزنی و کیلویی با قیمت مصوب به مردم و مصرف کنندگان عرضه کنند و از ابتدای ماه آینده امکان فروش تخم مرغ به صورت دانه ای وجود نداشته و تخلف صنفی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه الزامی بودن توزیع کیلویی تخم مرغ به منظور حمایت از مصرف کننده و جلوگیری از هرگونه اجحاف اجرایی می شود، افزود: عرضه تخم مرغ باید به صورت نشانه گذاری شده شامل درج تاریخ تولید و انقضاء و همچنین بسته بندی شده توسط مراکز بسته بندی تحت نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گیرد.

معاون فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه هر گونه تخلف از مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان در خصوص عرضه تخم مرغ پیگرد قانونی دارد، گفت: هر گونه تخلف در اجرای این مصوبه، مصداق گران فروشی و کم فروشی بوده و با تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دانه ای تخم مرغ در ساوه، تخلف صنفی است/فقط کیلویی بفروشید

فروش دانه ای تخم مرغ در ساوه، تخلف صنفی است/فقط کیلویی بفروشید