مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:502021-01-10بين الملل

روایت دریادار تنگسیری از عملیات جستجوی لاشه های پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک


فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ارائه روایتی از عملیات جست وجوی لاشه های پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک گفت: خلیج فارس در امنیت کامل است و اگر این امنیت را نیرویی بخواهد به هم بزند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، برنامه جهان آرا با حضور دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و با موضوع بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس در سالگرد بازداشت تفنگداران دریایی آمریکا به روی آنتن شبکه افق سیما رفت.

دریادار تنگسیری در این برنامه در پاسخ به سوالی درخصوص امنیت خلیج فارس و تحولات منطقه آمریکا اظهار داشت: خلیج فارس در امنیت کامل است و اگر این امنیت را نیرویی بخواهد به هم بزند، فرامنطقه ای ها هستند که از جاهای دور به خانه ما در خلیج فارس آمده اند.

وی افزود: امروز ما یک تسلط کامل بر خلیج فارس و اشراف کاملی در کل خلیج فارس داریم.

حضور دائمی برادران بسیج دریایی ما باعث شده که ما یک اشراف کامل را از لحاظ نیروی انسانی در منطقه داشته باشیم؛ ضمن اینکه رصد اطلاعاتی ما با رادار ها و سامانه های الکترونیک و الکترواپتیک وجود دارد.

دریادار تنگسیری ضمن بیان اینکه وقتی دشمن از ورودی تنگه هرمز وارد می شود، ما رصد می کنیم و قانون کنترل باند را انجام می دهیم و در داخل به آب های ما اصلاً نمی آید و تا زمانی که خارج شود در رصد اطلاعاتی ما قرار دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دریادار تنگسیری از عملیات جستجوی لاشه های پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک

روایت دریادار تنگسیری از عملیات جستجوی لاشه های پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک