مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:552021-01-10ورزشي

پاسی های دیار هگمتانه به دنبال شکستن طلسم تساوی ها


تیم فوتبال پاس همدان پس از گذشت سه هفته از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دنبال شکستن طلسم تساوی ها در هفته چهارم هستند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: خاطرات تلخ فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور بعد از ماه ها همچنان از خاطر فوتبال دوستان همدانی نرفته جایی که تیم فوتبال پاس می توانست با کسب یک تساوی خانگی برابر شهرداری آستارا در همدان جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کند اما بازی ضعیف و عدم تمرکز کادر فنی این تیم باعث شد تا دست مردم همدان از رسیدن به دسته اول فوتبال کشور کوتاه بماند.

تنها عاملی که می تواند اتفاقات تلخ گذشته را از خاطره فوتبال دوستان همدان پاک کند صعود تیم فوتبال پاس همدان به لیگ بالاتر است که در این فصل با درایت رییس هیئت فوتبال استان همدان و مدیریت تیم پاس یکی از باتجربه ترین و نامدارترین مربی های کشور در لیگ دسته دوم فوتبال یعنی مهدی پاشازاده برای سکانداری تیم پاس انتخاب شده تا شاید روزهای تلخ این تیم به فراموشی سپرده شود.

استارت دیر هنگام پاسی ها و تغییرات گسترده در شاکله اصلی تیم در کنار مسائل مختلف باعث شد پاسی ها در سه هفته نخست این رقابت ها به سه تساوی برابر عقاب تهران، شهرداری بم و سردار بوکان دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسی های دیار هگمتانه به دنبال شکستن طلسم تساوی ها

پاسی های دیار هگمتانه به دنبال شکستن طلسم تساوی ها