مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:202021-01-10بين الملل

شهردار نیویورک و قانونگذاران نیویورکی خواستار عزل ترامپ شدند


هفت عضو کنگره از ایالت نیویورک در کنار شهردار نیویورک سیتی، شنبه خواستار برکناری دونالد ترامپ از کاخ سفید از هر طریقی که ضروری است، شدند.

- هفت عضو کنگره از ایالت نیویورک در کنار شهردار نیویورک سیتی، شنبه خواستار برکناری دونالد ترامپ از کاخ سفید از هر طریقی که ضروری است، شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه نیویورک دیلی نیوز، این سیاستمداران گفتند، چه دونالد ترامپ استعفا دهد، چه براساس متمم 25 قانون اساسی مطرود شده یا با استیضاح مواجه شود، این رییس جمهوری نباید روزهای باقیمانده از قدرت خودش را بعد از آنکه حامیانش را برای حمله به کنگره تحریک کرد، تکمیل کند.

حکیم جفریس، نماینده دموکرات ایالت نیویورک تاکید کرد: او باید استیضاح و محکوم شده و از پلاک 1600 خیابان پنسیلوانیا (کاخ سفید) بیرون انداخته شود و برای همیشه به زباله دان تاریخ بپیوندد.

حکیم جفریس در کنار همکارانش از مجلس نمایندگان آمریکا شامل کارولین مالونی، نیدیا ولازکز، گریگوری میکس، آدریانو اسپایلات، تام سوئزی و جمال بومن خواستار عزل سریع ترامپ از کاخ سفید شدند.

نیدیا ولازکز هم گفت: آمریکا از سوی یک جمعیت تروریست داخلی که با یک رییس جمهوری مشغول به کار تحریک شدند، مورد حمله قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نیویورک و قانونگذاران نیویورکی خواستار عزل ترامپ شدند

شهردار نیویورک و قانونگذاران نیویورکی خواستار عزل ترامپ شدند