مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:252021-01-10پزشكي

نقشه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران تدوین می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران بر تدوین نقشه چهار ساله جامع علمی 1404-1400 تاکید کرد و گفت: این رسالت به معنای آن است که برنامه های استراتژیک باید با خرد جمعی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر جلیل کوهپایه زاده در سی و ششمین جلسه شورای دانشگاه با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت گفت: طرح محله محور شهید سلیمانی مبنایی برای افزایش همگرایی و تعامل بین بخشی در راستای ارتقاء مدیریت سلامت به شمار می رود.

وی افزود: نقشه جامع علمی دانشگاه برای سال 1404-1400 باید تدوین شود و این رسالت به معنای آن است که برنامه های استراتژیک نباید منوط به افراد باشد بلکه با خرد جمعی پیگیری شود.

کوهپایه زاده با تاکید بر تصویب نقشه علمی دانشگاه تصریح کرد: موضوع دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد، بحث جانشین پروری است؛ لذا دانشگاه باید انرژی بیشتری در این زمینه بگذارد.

وی از مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایران با موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در پروژه ملی و بین المللی کووید 19 خبر داد و افزود: امید است این افتخار ملی زمینه همکاری های بیشتر در آینده را فراهم آورد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: دانشگاه بستری است برای بهره گیری از الگوهای موفق دنیا، تولید محتوا و محصولاتی که نیازهای جامعه را برطرف کند، لذا به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران تدوین می شود

نقشه جامع علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران تدوین می شود