مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:452021-01-10سياسي

فضای فارس به عطر شهدا معطر می شود


همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه، فضای فارس به عطر پیکرهای مطهر شهدای گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، معطر خواهد شد.

- ایسنا/فارس همزمان با ایام دهه دوم فاطمیه، فضای فارس به عطر پیکرهای مطهر شهدای گلگون کفن تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، معطر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس یکشنبه 21 دی به خبرنگاران گفت: همزمان با دهه فاطمیه، مردم فارس میزبان پیکرهای 15 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس خواهند بود.

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی، با بیان اینکه این شهدا مربوط به عملیات های کربلای 5، رمضان، تک سال 67 دشمن بعثی و والفجر یک هستند، گفت: در 30 نقطه از استان درخواست شهید گمنام داشتیم که این شهدا در 12 نقطه به خاک سپرده خواهنند شد.

او با اشاره به تشییع و خاکسپاری 6 شهید در شهرستان شیراز، گفت: در روز پنجشنبه 25 دیماه دو شهید در بهشت احمدی تدفین و به خاک سپرده خواهد شد.

کوشکی ادامه داد: یک شهید در پشتیبانی منطقه 2 ارتش، یک شهید در پادگان شهید بهمن باقری، یک شهید در دانشگاه علوم پزشکی گراش، یک شهید در شهر ششده و قره بلاغ شهرستان فسا، یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، دو شهید در شهرستان خفر، دو شهید در دانشگاه جهرم و موسسه علوم قرانی، یک شهید در دانشگاه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فارس به عطر شهدا معطر می شود

فضای فارس به عطر شهدا معطر می شود