مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:452021-01-10ورزشي

بهره برداری از سایت تیراندازی میبد در فجر 99


فرماندار میبد ضمن اعلام افتتاح سه طرح ورزشی این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال، ابراز امیدواری کرد که تمکیل این طرح ها با انجام مساعدت های لازم تا فروردین 1400 صورت گیرد.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد ضمن اعلام افتتاح سه طرح ورزشی این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال، ابراز امیدواری کرد که تمکیل این طرح ها با انجام مساعدت های لازم تا فروردین 1400 صورت گیرد.

حسین فلاح که جهت پیگیری سه طرح ورزشی شهرستان میبد در اداره کل ورزش و جوانان استان حضور یافته و با معاونین این اداره دیدار کرد، گفت: سایت تیراندازی با کمان، سالن ورزشی مصلی و زمین چمن فوتبال، سه طرح ورزشی شهرستان میبد هستند که تا ایام الله دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به افتخارآفرینی رضا شبانی کماندار میبدی عضو تیم ملی، گفت: به منظور استفاده از این ظرفیت در تربیت ورزشکاران میبدی علاقمند به رشته تیراندازی با کمان، به دنبال ایجاد سایت تیراندازی سازگار با چارچوب های فنی در شهرستان میبد هستیم.

وی افزود: برای سرعت بخشی به تکمیل سالن ورزشی مصلی آیت الله اعرافی هم معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قول های لازم را داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، فلاح در پایان نیز اعلام کرد: یکی دیگر از طرح های ورزشی شهرستان زمین چمن فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از سایت تیراندازی میبد در فجر 99

بهره برداری از سایت تیراندازی میبد در فجر 99