مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:452021-01-10اقتصادي

یادگاری از جنگ جهانی دوم در خیابان های کرمانشاه


یک جیپ ویلیز مدل 1942 قدیمی ترین خودرو کرمانشاه و یادگاری از جنگ جهانی دوم هنوز هم سرحال و قبراق در خیابان های کرمانشاه حرکت می کند.

- ایسنا/کرمانشاه یک جیپ ویلیز مدل 1942 قدیمی ترین خودرو کرمانشاه و یادگاری از جنگ جهانی دوم هنوز هم سرحال و قبراق در خیابان های کرمانشاه حرکت می کند.

کامیار دانشگر مالک این خودرو در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این جیپ، قدیمی ترین خودرویی در ایران است که حرکت می کند، اظهار کرد: هرچند در حال حاضر در موزه های تهران خودروهایی را هم داریم که مربوط به دوره مظفرالدین شاه هستند، اما در حال حرکت نیستند و در موزه قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: مدل این خودرو مربوط به سال 1942 میلادی است و خودرویی نظامی متعلق به جنگ جهانی دوم در ارتش آمریکا بوده و کاربردهای نظامی و مخابراتی و خدماتی داشته است.

دانشگر این خودرو را تنها نمونه با پلاک ملی از این مدل خودرو در ایران دانست و گفت: تعدادی از این خودروها پیش از انقلاب برای ارتش وارد ایران شدند که به همراه آنها تعداد زیادی هم قطعات یدکی آنها وارد شد، برای همین سال گذشته توانستم بخشی از قطعاتش را در بازار پیدا کنم و بخشی را هم از خارج از کشور وارد کردم تا آن را بازسازی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادگاری از جنگ جهانی دوم در خیابان های کرمانشاه

یادگاری از جنگ جهانی دوم در خیابان های کرمانشاه