مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:052021-01-10حوادث

عوامل استحکام بخش ازدواج بر طبق تحقیقات مراکز مشاوره قبل ازدواج


هر دختر و پسری که ازدواج می کند تمایل دارند تا زندگی موفق و شادی را تشکیل دهند که صمیمیت و احترام در آن وجود داشته باشد.

- هر دختر و پسری که ازدواج می کند تمایل دارند تا زندگی موفق و شادی را تشکیل دهند که صمیمیت و احترام در آن وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام انتخاب نو، ازدواج موفق به ازدواجی گفته می شود که زوجین از نظر روانی و جسمی در آرامش باشند و اوقات خوب و شادی را در کنار یکدیگر داشته و بتوانند بدون دعوا و کشمکش درباره موضوعات مختلف با یکدیگر مشورتی مفید داشته باشند.

طبق بررسی ها در مراکز مشاوره قبل ازدواج در ازدواج موفق زوجین چیزی را که می خواهند به دست می آورند و چنانچه نقصی هم وجود داشته باشد، جنبه های مثبت روحی و رفتاری، می تواند آن را پوشش دهد.

در ازدواج موفق اساسی ترین مسئله این است که زوجین زندگی خود را با وجود تمام مسائل دوست دارند و در این زندگی می توانند به رشد روانی و شخصیتی دست پیدا کنند.

برخی از ویژگی ها برای داشتن یک ازدواج موفق و مستحکم نقش اساسی دارند و ثابت هستند ولی برخی از ویژگی های دیگر را می توان تغییر داد یا با تلاش روی آنها می توان روابط را بهبود بخشید.

در این مطلب سعی بر آن داریم تا هر دو گزینه را مورد بررسی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل استحکام بخش ازدواج بر طبق تحقیقات مراکز مشاوره قبل ازدواج

عوامل استحکام بخش ازدواج بر طبق تحقیقات مراکز مشاوره قبل ازدواج