مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:352021-01-10بين الملل

کره جنوبی: موضوع کشتی توقیف شده جدی است


چوی جونگ گون معاون وزیر خارجه کره جنوبی صبح امروز (یکشنبه) پیش از ترک سئول به مقصد تهران گفت: از اینکه می دانم خدمه کشتی سالم هستند خیالم کمی راحت است اما اوضاع جدی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از مقامات وزارت خارجه این کشور افزود: چوی اوایل امروز از طریق قطر وارد ایران می شود.

انتظار می رود وی با همتای خود و سایر مقامات عالی رتبه وزارت خارجه ایران دیدار کند و به هیات کره جنوبی که زودتر به تهران رفته است، بپیوندد.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه در بیانیه ای از توقیف یک فروند شناور کره جنوبی با نام تجاری هانکوک چیمی حامل 7 هزار و 200 تن مواد شیمیایی نفتی به دلیل نقض پروتکل های زیست محیطی در خلیج فارس خبر داد.

سفارت کره جنوبی در تهران روز چهارشنبه گذشته سلامت هر 20 ملوان را تأیید کرد.

چوی در فرودگاه بین المللی اینچئون واقع در غرب سئول به خبرنگاران گفت: امیدواریم که گفت و گوهای عمیق با مقامات اصلی انجام دهیم خواه این موضوع کنسولی باشد یا سایر مسائل مهم بین کره جنوبی و ایران.

معاون وزیر خارجه کره جنوبی افزود: این سفر فرصت خوبی خواهد بود تا بار دیگر به وضوح آنچه دولت ایران می خواهد را بشنویم و تشخیص دهیم که (ما) چه کاری می توانیم انجام دهیم و چه کاری را نمی توانیم انجام دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی: موضوع کشتی توقیف شده جدی است

کره جنوبی: موضوع کشتی توقیف شده جدی است