مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:352021-01-10سياسي

توزیع 3000 بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه در یزد


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی و اطعام نیازمندان به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از تامین کمک هزینه جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی و اطعام نیازمندان به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهید سلیمانی خبر داد.

محمدحسین کاظمی در همین رابطه گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، یکهزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات، مراکز افق امامزادگان و خیران پخت و براساس نیت واقفان و خیران بخشی از غذاهای طبخ شده، بین عموم مردم و بخشی نیز تنها بین سادات، طلاب و نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع بیش از سه هزار بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه، اضافه کرد: کمک های مومنانه ی طرح راه شهید سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد و در همین راستا نیز با هزینه ای بیش از 10 میلیارد ریال تهیه و در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار گرفت.

این مسئول از تهیه چند سری کمک جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیز خبر داد و گفت: با شناسایی نوعروسان مستحق از طریق مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه، اقلام مورد نیاز در اختیار آن ها قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه در یزد

توزیع 3000 بسته معیشتی به مناسبت فاطمیه در یزد