مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:402021-01-10بين الملل

پاسخ قاطع نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به تحریم آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فالح الخزعلی نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به نیابت از نمایندگان این ائتلاف در پارلمان این کشور تاکید کرد: - نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به تحریم دولت آمریکا علیه رییس سازمان الحشد الشعبی عراق با تاکید بر لزوم اخراج نیرو های آمریکایی از این کشور به طور یکپارچه پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فالح الخزعلی نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به نیابت از نمایندگان این ائتلاف در پارلمان این کشور تاکید کرد: ما اقدام دولت آمریکا و وزارت خزانه داری این کشور در اعمال تحریم علیه فالح الفیاض مهمترین رییس سازمان الحشد الشعبی را که دستگاهی مهم و حساس و حیاتی به شمار می رود، به شدت محکوم می کنیم.

وی که در جمع شماری از نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق سخن می گفت، افزود: سازمان الحشد الشعبی هشت هزار شهید و 25 هزار زخمی در راه دفاع از عراق نثار کرده است.

الخزعلی گفت: ما این تصمیم آمریکا را رد و محکوم کرده و آن را ادامه جنایت های آمریکا علیه ملت عراق می دانیم.

این تصمیم، جنایت دیگری است که به جنایت ترور شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرماندهان عملیات پیروزی و همرزمان آن ها افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ قاطع نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به تحریم آمریکا

پاسخ قاطع نمایندگان ائتلاف الفتح در پارلمان عراق به تحریم آمریکا