مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:452021-01-10دانش

قول مساعدت برای اجرای طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد در جیرفت


رییس دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت گفت: در جریان بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از واحد جیرفت، قول همکاری و مساعدت در زمینه اجرای طرح های این واحد دانشگاهی داده شد.

- اسماعیل اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از واحد جیرفت اظهار داشت: کارخانه اسانس و عرقیجات این واحد دانشگاهی که در حال تولید اسانس اکالیپتوس است مورد بازدید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مرزعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت ازجمله طرح های در حال اجرا شامل مزرعه 500 نفری پرورش شترمرغ، گلخانه آزمایشی تولید ارقام بذرهای هیبرید فلفل رنگی، گوجه فرنگی و خیار سبز با پژوهشگاه دانشگاه اصفهان راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خاطرنشان کرد: همچنین از آغاز اجرای طرح 2 میلیارد تومانی سیستم آبیاری تحت فشار با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اعتبار صندوق توسعه ملی دانشگاه نیز بازدید و قول همکاری و مساعدت در زمینه اجرای طرح های این واحد دانشگاهی داده شد.

اسلامی افزود: همچنین مجتمع آموزشی حاج قاسم سلیمانی با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و کارکنان سما این واحد دانشگاهی افتتاح و به بهره برداری رسید که دارای فضا و امکانات بسیار مناسب و مدرن برای دانش آموزان مهیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعدت برای اجرای طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد در جیرفت

قول مساعدت برای اجرای طرح های پژوهشی دانشگاه آزاد در جیرفت