مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:002021-01-10اجتماعي

کلنگ زنی اولین ایستگاه پردازش تمیز پسماند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کلنگ زنی اولین ایستگاه پردازش تمیز‎ (MRF) ‎در ‏پایتخت خبر داد‎.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور درباره کلنگ زنی ‏مرکز‎ MRF‏ (پردازش تمیز) در ایستگاه میانی ‏کوهک اظهارداشت: پس از آموزش و فرهنگ سازی در خصوص طرح ‏کاپ (الگوی نوین کاهش پسماند) و انتقال ‏مخازن از معابر به بخش های مسکونی در برخی از مناطق، یکی ‏دیگر از محورهای 6گانه طرح کاپ که تحول در انتقال زباله های شهری ‏است با محدودسازی مراکز آلاینده ‏محیط زیست در شهر، کاهش تعداد ایستگاه های انتقال پسماند از 11 مرکز به ‏‏8 مرکز‏‎ MRF ‎و حذف 28 ‏ایستگاه بازیافت اجرا می شود‎.

‎ وی با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول در انتقال پسماند به عنوان یکی از ‏محورهای مهم طرح کاپ خاطرنشان ‏کرد: از فردا(دوشنبه) پروسه احداث و بهره برداری از تاسیسات بازیابی مواد‎ (MRF) ‎‏برای ‏نخستین بار در ‏ایستگاه میانی کوهک آغاز خواهد شد.

بدین ترتیب  پس از تمام مراحل پردازش پسماند، کار انتقال و تحویل ‏پسماندهای ارگانیک ‏خالص و پسماندهای ریجکتی بصورت فشرده به مجتمع دفع و پردازش آرادکوه ‏انجام ‏می شود.

‏ وی در ادامه با اشاره به پیش بینی و برنامه ریزی برای احداث 8 ایستگاه ‏MRF‏ اظهار داشت: احداث سوله ‏پردازش و ‏پذیرش پسماند شهری،‎ ‎پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی اولین ایستگاه پردازش تمیز پسماند

کلنگ زنی اولین ایستگاه پردازش تمیز پسماند