مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:002021-01-10اقتصادي

جزییات تازه از واردات خودرو از مناطق آزاد/ ورود ممنوع برای آمریکایی ها


طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه درآمد دولت از محل واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی در سال آینده، حدود 10 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده ولی در مورد تحقق کامل آن با توجه به اینکه به نظر نمی رسد بیش از 14 هزار دستگاه امکان ورود داشته باشد، - طبق اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه درآمد دولت از محل واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی در سال آینده، حدود 10 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده ولی در مورد تحقق کامل آن با توجه به اینکه به نظر نمی رسد بیش از 14 هزار دستگاه امکان ورود داشته باشد، تردید وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سال 1397 ثبت سفارش و واردات خودرو ممنوع و حتی مناطق آزاد مشمول این ممنوعیت شد، این در حالی است که از سال 1395 واردات خودروهای آمریکایی یا سفارش این کشور در هر صورت به مناطق آزاد و سرزمین اصلی ممنوع شده بود.

اما با وجود این که در این فاصله پیشنهاداتی در رابطه با ورود خودرو به کشور به دلیل نیاز در مناطق آزاد یا تنظیم بازار داخلی وجود داشت، شرایط ارزی عاملی برای عدم موافقت با این موضوع بود.

این در حالی است که اخیرا و در جریان بررسی لایحه بودجه 1400 در کمیسیون تلفیق مجلس، مصوب شد که واردات خودروی کارکرده از مناطق آزاد به سرزمین اصلی امکان پذیر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از واردات خودرو از مناطق آزاد/ ورود ممنوع برای آمریکایی ها

جزییات تازه از واردات خودرو از مناطق آزاد/ ورود ممنوع برای آمریکایی ها