مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:102021-01-10سياسي

راهبردهای نقشه مهندسی فرهنگی فارس به پروژه تبدیل شود


هرچند راهبردهای اساسی در چارچوب اخلاق، معنویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان تعیین شده است اما نمی خواهیم مباحث در حد شعار باقی بماند بلکه باید به پروژه هایی تبدیل شود که همه یک چارچوب مشخص داشته باشد.

- عنایت الله رحیمی یکشنبه 21 دی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که به صورت وبینار و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان برگزار شد، بیان کرد: جامعه با نشاط و امیدوار، در مسیر تعالی و پیشرفت گام بر می دارد.

او با اشاره به نقش مباحث فرهنگی در ایران اسلامی، جایگاه شوراهای فرهنگ عمومی را والا و ویژه دانست و گفت: از مسئولان حوزه فرهنگ انتظار می رود که با یک انسجام و همدلی مباحث و مسائل استان، شهرستان ها و بخش ها را شناسایی کرده و برای رفع آنها پیشنهادات و راهکارهایی ارائه دهند.

رحیمی گفت: انتظار است که تشکیل جلسات شورای فرهنگی عمومی در سطح شهرستان ها نیز در دستور کار قرار گرفته و کمیته های مربوطه نیز تشکیل شود.

استاندار فارس افزود: می توان برای هر فصل جلسه شورای فرهنگ عمومی استان را در یک منطقه برگزار و ارتباط بهتر و نزدیک تری با مجموعه های مرتبط برقرار و مسائل فرهنگی را از نزدیک بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای نقشه مهندسی فرهنگی فارس به پروژه تبدیل شود

راهبردهای نقشه مهندسی فرهنگی فارس به پروژه تبدیل شود