مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:252021-01-10اقتصادي

صالحی: حرکت وزیر صنعت برای شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است


نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حرکت جهادی و میدانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای فشار بر بورس جهت ارزان کردن 30 درصدی محصولات فولادی و شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است.

- نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حرکت جهادی و میدانی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای فشار بر بورس جهت ارزان کردن 30 درصدی محصولات فولادی و شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسین محمد صالحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز شاهد فروپاشی غرب و افتضاحات پی در پی کاخ سفید هستیم و افول ترامپ قمارباز را می بینیم، یاد و خاطره شهیدان سرافراز و مردان میدان فخری زاده، ابومهدی المهندس و به ویژه سردار سلیمانی را گرامی می داریم.

وی افزود: در این روزهای سخت معیشتی که اسب گرانی افسار پاره کرده و کسی به فکر محرومان نیست تلاش برخی مسئولان قابل تقدیر است؛ در این میان حرکت جهادی و میدانی وزیر صنعت معدن و تجارت برای فشار بر بورس جهت ارزان کردن 30 درصدی محصولات فولادی و حرکت برای شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: وضعیت محصول سیب زمینی بسیار اسفبار است و کشاورزان به لحاظ اقتصادی تحت فشار شدید اقتصادی بوده و استخوان هایشان خرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: حرکت وزیر صنعت برای شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است

صالحی: حرکت وزیر صنعت برای شکستن قفل انحصار خودرو ستودنی است