مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:452021-01-10پزشكي

بازگشایی کتابخانه های عمومی در البرز


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز از بازگشایی کتابخانه های عمومی گفت: هر هفته بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا در استان، شرایط شهرستان ها بررسی می شود و در صورت تغییر وضعیت شهرستان ها از نظر شیوع بیماری، - ایسنا/البرز سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز از بازگشایی کتابخانه های عمومی گفت: هر هفته بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا در استان، شرایط شهرستان ها بررسی می شود و در صورت تغییر وضعیت شهرستان ها از نظر شیوع بیماری، فعالیت کتابخانه های شهرستان نیز تغییر خواهد کرد.

هادی آشتیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازگشایی کتابخانه های عمومی البرز اظهار کرد: دستورالعمل بازگشایی و ارائه خدمات به اعضا، در کتابخانه های عمومی بر اساس اقدامات کنترلی ویروس کرونا، در وضعیت های مختلف سنجیده و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: کتابخانه های عمومی در مناطق زرد و آبی میزبان اعضا و کاربران هستند و خدمات حضوری خود را با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به اعضا ارائه خواهند داد.

وی در ادامه افزود: به موجب قرار گرفتن استان البرز در وضعیت قرمز و نارنجی، تمامی کتابخانه های عمومی استان برای ارائه خدمات حضوری برای اعضا بسته بود و فعالیت کتابخانه ها در بستر فضای مجازی جریان داشت اما اکنون با اعلام وضعیت زرد برخی شهرستان ها و وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کتابخانه های عمومی در البرز

بازگشایی کتابخانه های عمومی در البرز