مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:452021-01-10سياسي

تبلیغات شهری دهه فجر در قشم باید انجام شود


رییس اداره تبیلغات اسلامی قشم گفت: تبلیغات شهری در تبیین ابعاد مختلف ایام الله دهه فجر تاثیر بسزایی دارد و باید شاهد زدودن غبار غفلت و تحقق این مهم در سطح جزیره قشم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام احمد غلامی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: همدلی و وفاق حاکم بر قشم از مهمترین مولفه های شکوه بزرگداشت دهه فجر انقلاب در این جزیره است.

وی افزود: شرایط امسال نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت است و برنامه های پیشنهادی باید هم به صورت حضوری و غیرحضوری پیش بینی شود تا تبعیت کامل از ستاد کرونا در هر شرایطی ممکن باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم تصریح کرد: با وجود اینکه در برخی تجمعات قشم نه تنها دستورالعمل های بهداشتی بلکه موازین شرعی نیز رعایت نمی شود، اما ستاد دهه فجر خود را مقید به تبعیت از نظرات کارشناسی ستاد کرونا می داند.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: ضعف تبلیغات شهری را با کمال تاسف در سالروز شهادت سردار سلیمانی شاهد بودیم و دستگاهی غیردولتی که یک بنر 2 متری نصب می کند مسوولان برای این اقدام از او مجوز می خواهند! وجود چنین افراد گستاخی در استان هرمزگان مایه تاسف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات شهری دهه فجر در قشم باید انجام شود

تبلیغات شهری دهه فجر در قشم باید انجام شود