مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:502021-01-10سياسي

ماجرای حذف نظام قدیم در کنکور 1400 به کجا رسید؟


حذف کنکور نظام قدیم در آزمون سراسری سال 1400 یکی از مهم ترین تصمیمات شورای سنجش و پذیرش بود که این موضوع از همان ابتدا علاوه بر اینکه موجب بروز حواشی و بعضا اعتراضات از سوی برخی داوطلبان نظام قدیم و نمایندگان مجلس شد، - امروز با هشتگ# تمدید_کنکور_نظام_قدیم، و درخواست داوطلبان برای "عدم حذف و در واقع تمدید کنکور نظام قدیم به دلیل بالا بودن هزینه تهیه منابع جدید"، به یکی از ترندهای اصلی توییتر تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موضوع حذف کنکور نظام قدیم در سال 1400 در حالی امروز به یکی از ترندهای اصلی توییتر تبدیل شد که از همان ابتدا با موافقان و مخالفان زیادی همراه شد.

در واقع تابستان امسال بود که شورای سنجش و پذیرش با اعلام اینکه آمار داوطلبان کنکور که از نظام قدیم باقی مانده اند، بسیار پایین است بنابراین در آزمون سال آینده سئولاتی برای نظام قدیمی ها طرح نمی شود پرونده نظام قدیمی ها را برای همیشه بست.

دلایل حذف کنکور نظام قدیم در این رابطه دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور ششم آبان ماه جاری در حاشیه جلسه ستاد نقشه جامع علمی کشور در پاسخ به سوال خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت برگزاری کنکور نظام قدیم پرداخت و اظهار کرد: این موضوع دو بار که یک بار آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و یک بار نیز در شورای سنجش و پذیرش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حذف نظام قدیم در کنکور 1400 به کجا رسید؟

ماجرای حذف نظام قدیم در کنکور 1400 به کجا رسید؟