مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:552021-01-10اقتصادي

پارک 68 هکتاری شهرک شهید رجایی و باهنر مشهد قطب کشت محصولات ارگانیک می شود


شهردار مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث بوستان 68 هکتاری حد فاصل شهرک شهید رجایی و باهنر، گفت: براین موضوع تاکید دارم که این بوستان که بخش زیادی از آن به کشاورزی شهری اختصاص خواهد یافت به عنوان قطب کشت محصولات ارگانیک شناخته شود.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با اشاره به اقدامات انجام شده برای احداث بوستان 68 هکتاری حد فاصل شهرک شهید رجایی و باهنر، گفت: براین موضوع تاکید دارم که این بوستان که بخش زیادی از آن به کشاورزی شهری اختصاص خواهد یافت به عنوان قطب کشت محصولات ارگانیک شناخته شود.

محمدرضا کلایی در بازدید از روند اقدامات دفاتر تسهیل گری محله بسکابادی، شهرک شهید باهنر و پروژه بوستان 68 هکتاری شهرک شهید رجایی واقع در منطقه 6، اظهار کرد: به گونه‎ای برنامه ریزی شود تا بخش هایی از بوستان 68 هکتاری که قرار است به کشاورزی شهری اختصاص داده شود تا پایان سال آماده و برای کشت محصولات ارگانیک تحویل بهره بردار شود.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف ما از ایجاد بوستان 68 هکتاری در محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر در کنار ایجاد فضای سبز تشویق شهروندان سایر نقاط شهر برای حضور در این منطقه و برقراری ارتباط میان متن و حاشیه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک 68 هکتاری شهرک شهید رجایی و باهنر مشهد قطب کشت محصولات ارگانیک می شود

پارک 68 هکتاری شهرک شهید رجایی و باهنر مشهد قطب کشت محصولات ارگانیک می شود