مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:102021-01-10سياسي

اسدآباد پیشتاز در زمینه تألیف کتاب شهید شاخص سال


فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به معرفی شهید محمدرسول رضایی شهید اسدآبادی به عنوان شهید شاخص دانش آموزی کشوری در سال جاری گفت: اسدآباد نخستین شهرستان استان بوده که در زمینه تألیف کتاب شهید شاخص اش ورود کرده و براساس پیش بینی ها در 30 دی ماه با همکاری .

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به معرفی شهید محمدرسول رضایی شهید اسدآبادی به عنوان شهید شاخص دانش آموزی کشوری در سال جاری گفت: اسدآباد نخستین شهرستان استان بوده که در زمینه تألیف کتاب شهید شاخص اش ورود کرده و براساس پیش بینی ها در 30 دی ماه با همکاری سپاه از کتاب این شهید شاخص والا مقام رونمایی خواهد شد.

سعید کتابی یکشنبه 21 دی ماه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه این کتاب گرانبها توسط یکی از نویسندگان بومی تألیف و رشته تحریر درآمده است، افزود: اسدآباد در حوزه دفاع مقدس توسط نویسندگان فاخر این دیار قرار به تألیف پنج کتاب داشت که حمایت حوزه نشر استان و علاقه نویسندگان باعث شد 13 جلد کتاب درباره شهدای اسدآباد در دست تألیف باشد که هفت مورد آن در هفته دفاع مقدس امسال رونمایی شده است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت فیلم کوتاه شهید محمدرسول رضایی توسط هنرمندان اسدآبادی و شرکت این فیلم کوتاه در جشنواره فیلم کوتاه کرمانشاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد پیشتاز در زمینه تألیف کتاب شهید شاخص سال

اسدآباد پیشتاز در زمینه تألیف کتاب شهید شاخص سال