مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:102021-01-10اقتصادي

کوچ سال آینده عشایر مستلزم دریافت کارت تردد / اجازه کشتار دام تنها با هویت گذاری


مدیرکل امور عشایر خوزستان با بیان اینکه کوچ سال 1400 مستلزم به ارائه کارت تردد است، از الزام ثبت فعالیت های دامداران و هویت گذاری دام های عشایری و روستایی در سامانه سماک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل امور عشایر خوزستان با بیان اینکه کوچ سال 1400 مستلزم به ارائه کارت تردد است، از الزام ثبت فعالیت های دامداران و هویت گذاری دام های عشایری و روستایی در سامانه سماک خبر داد.

علی رحم کریمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هیات وزیران در بهمن ماه 97 دستورالعمل خرید و فروش، حمل و نگهداری دام زنده را مصوب کرد و این مصوبه به دستگاه های اجرایی برای اجرا، ابلاغ شد.

البته این دستورالعمل، ایراداتی نیز داشت که رفع شدند.

وی با اشاره به طرح الزام مالکان دام زنده برای هویت گذاری دام ها، گفت: یک سری دستورالعمل ها وجود دارد که باید توسط مالکان دام زنده اعم از دام سبک و سنگین انجام شود از جمله اینکه تمامی مالکان باید دام های خود را در سامانه هایی که به این منظور تعریف شده اند، احراز هویت و ثبت مشخصات کنند که شامل، ثبت اطلاعات دام، پلاک گذاری و هرگونه فعالیت و تغییرات اعم از افزایش در تعداد یا کاهش تعداد دام است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان افزود: در این خصوص، تفاوتی میان عشایر یا روستاییان وجود ندارد و تمامی افرادی که از دام زنده نگهداری می کنند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ سال آینده عشایر مستلزم دریافت کارت تردد / اجازه کشتار دام تنها با هویت گذاری

کوچ سال آینده عشایر مستلزم دریافت کارت تردد / اجازه کشتار دام تنها با هویت گذاری