مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:252021-01-10پزشكي

پیر شدن 5 میلیون جوان مجرد


بارها از زبان بسیاری از دختران و پسران شنیده ایم که می گویند: قصد ازدواج ندارم! آن ها که تصور می کردند با ادامه تحصیل و پیدا کردن یک شغل مناسب، ازدواج موفق تری را در آینده تجربه خواهند کرد، حالا پشیمان شده اند و افرادی را می بینند که پس از ازدواج در سنین کم توانسته اند در کنار همسرشان ادامه تحصیل دهند یا در شغل شان پیشرفت کنند و به اصطلاح، زندگی شان را با همدیگر بسازند.

برخی دیگر نیز با نگاه سختگیرانه شان، زمان ازدواج را به تعویق انداخته اند تا شاید همسر مناسب تری پیدا کنند، اما هر چقدر سن شان بالاتر رفته، موقعیت های ازدواج شان کمتر شده است.

به تازگی فیلمی از یک دختر جوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که مقابل دوربین ایستاده و می گوید: 40 ساله شده ام و مدرک فوق لیسانسم را گرفته ام، اما حالا فهمیده ام که مهریه بالا و جشن های پرزرق و برق هیچ اهمیتی ندارد.

من اگر می دانستم که بعد از درس خواندن و سرکار رفتن، قرار نیست فرد مناسبی را برای ازدواج پیدا کنم، قطعاً در همان 18 سالگی ازدواج می کردم.

او در ادامه صحبت هایش دختران را مقصر تأخیر در ازدواج می داند و می گوید: سطح توقع دختران امروزی خیلی بالا رفته و پسران نمی توانند از پس هزینه تراشی های آن ها برآیند، بنابراین از ازدواج صرف نظر می کنند و در نتیجه هیچ وقت تشکیل خانواده نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیر شدن 5 میلیون جوان مجرد

پیر شدن 5 میلیون جوان مجرد