مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:352021-01-10اقتصادي

680 تن روغن خوراکی در لرستان توزیع می شود


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به منظور تنظیم بازار 680 تن روغن خوراکی در حال جذب است که در میان فروشگاه های سطح استان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/لرستان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به منظور تنظیم بازار 680 تن روغن خوراکی در حال جذب است که در میان فروشگاه های سطح استان توزیع خواهد شد.

بختیار رازانی امروز 21 دی ماه، اظهار کرد: به منظور رفاه حال هم استانی ها در حال جذب 680 تن روغن خوراکی سهمیه دی ماه هستیم که بلافاصله در فروشگاه های معتبر توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته ای که گذشت 87 تن روغن خوراکی میان فروشگاه ها و فروشندگان مواد غذایی معتمد سازمان صمت لرستان در سطح استان توزیع شده است تا مردم مشکلی برای تأمین روغن موردنیاز خود نداشته باشند.

سرپرست سازمان صمت لرستان ادامه داد: این میزان روغن تأمین شده در سطح لرستان با قیمت مصوب و با نظارت دقیق بازرسین این سازمان میان فروشگاه بزرگ استان توزیع شده است.

رازانی یادآور شد: مشکل کمبود روغن خوراکی از آبان ماه شروع شد و پیش از آن هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع روغن وجود نداشت؛ بلافاصله برای رفع این مشکل یک هزار و 100 تن روغن خوراکی درخواست و پس از تأمین، تمام سهمیه جذب شده در سطح فروشگاه های استان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

680 تن روغن خوراکی در لرستان توزیع می شود

680 تن روغن خوراکی در لرستان توزیع می شود