مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:452021-01-10اقتصادي

ظرفیت خوب محصولات خانگی برای صادر به خارج از کشور


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: نباید ظرفیت فعالان حوزه مشاغل خانگی که امکان صادرات تولیدات خود را دارند نادیده بگیریم و باید به دنبال راهکارهای مناسب برای فروش محصولات آنها در خارج از مرزهای کشور باشیم.

- ایسنا/البرز رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: نباید ظرفیت فعالان حوزه مشاغل خانگی که امکان صادرات تولیدات خود را دارند نادیده بگیریم و باید به دنبال راهکارهای مناسب برای فروش محصولات آنها در خارج از مرزهای کشور باشیم.

احمد خیری روز یکشنبه 21 دی ماه در حاشیه بازدید از دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی البرز با اشاره به اینکه برای اجرای هر چه بهتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی امکان مکاتبه و ارتباط با شهرداری های دیگر کلانشهرهای کشور وجود دارد گفت: می توانیم به سمتی پیش برویم که نظام مدیریت شهری کشور به نوعی با این طرح درگیر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه در تلاشیم فعالیت بخش نمایشگاهی و عرضه مستقیم تولیدات حوزه مشاغل خانگی از ابتدای بهمن ماه در بازارچه سیب کرج آغاز شود، ادامه داد: امیدواریم با راه اندازی بخش نمایشگاهی، بخشی از مسیر اتصال به بازار برای 2500 نفری که در البرز ذیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قرار می گیرند، هموار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خوب محصولات خانگی برای صادر به خارج از کشور

ظرفیت خوب محصولات خانگی برای صادر به خارج از کشور