مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:452021-01-10اجتماعي

مراکز مشاوره ای قبل از ازدواج توسعه یابد/ تهیه شناسنامه برای کودکان کار


فرماندار خرم آباد، افزایش کودکان کار را یکی از معضلات شهری خواند وگفت: اداره بهزیستی به همراه دستگاه های متولی برای هر کودک بایستی شناسنامه ای تهیه شود تا متناسب با اطلاعات موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده این شهرستان ضمن تاکید بر پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: بایستی خانواده های تحت آسیب را شناسایی و آن ها را تحت حمایت قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده اساس و پایه هر جامعه است و تحکیم این بنیان در سلامت جسمی و روحی جوامع موثر است.

فرماندار خرم آباد ضمن تاکید بر احصای مشکلات خانواده های آسیب پذیر این شهرستان، افزود: با وجود گستردگی آسیب های اجتماعی تنها چند دستگاه اجرایی پای کار هستند، در حالی که این مهم نیازمند فعال شدن کارگروه های تخصصی و ورود همه دستگاه های اجرایی جهت به حداقل رساندن مشکلات است.

طولابی با بیان اینکه در خصوص آسیب های اجتماعی همچون طلاق نیازمند تجزیه و تحلیل با آمارهای مقایسه ای هستیم، گفت: با توجه به نتایج آمارها بایستی برنامه ریزی های لازم جهت ارائه راهکارهای درست انجام شود.

وی بر برگزاری کلاس های مشاوره ای قبل از ازدواج در راستای کاهش طلاق تاکید و تصریح کرد: مراکز مشاوره ای باید توسعه پیدا کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره ای قبل از ازدواج توسعه یابد/ تهیه شناسنامه برای کودکان کار

مراکز مشاوره ای قبل از ازدواج توسعه یابد/ تهیه شناسنامه برای کودکان کار