مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:552021-01-10سياسي

جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیاز است در بازه ای مشخص، محتواهای لازم در راستای موضوعات مهدویت تولید، و بر اساس زمانبندی نسبت به انتشار منظم آن اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با دست اندکاران مهدویت بیان کرد: برای تولید برنامه های تببین مهدویت و ورود به دانشگاه ها و آموزش و پرورش هموراه باید با متخصصین امر در ارتباط بود.

وی تاکید کرد: همچنین باید برای تولید برنامه های مختلف آموزشی زوایای گوناگون سنجیده و با مشورت اساتید خبره در سطح کشور اقدامات انجام شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: انتظار می رود طی بازه ای مشخص، محتواهای لازم در راستای موضوعات مهدویت تولید، و بر اساس زمانبندی نسبت به انتشار منظم آن اقدام شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین توسعه معلومات کلاسیک و انجام برنامه های میدانی در بین مردم نیازمند ارتباط مکرر با متخصصین و اساتید امر مهدویت بوده که می طلبد مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره جاهلیت همراه جامعه بشری بوده است، گفت: اگر جاهلیت از روی ندانستن باشد با آگاه سازی و افزایش علم از بین می رود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جاهلیتی که از روی لجبازی و انکار است را به راحتی نمی توان بر طرف کرد، گفت: در پرونده های مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است

جامعه نیازمند تولید محتوا در حوزه مهدویت است