مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:552021-01-10اقتصادي

همکاری های جدید ایران کیش و شرکت خدمات انفورماتیک


ایران کیش اولین شرکت پرداختی است که کاملاً عملیاتی به شاپرک 2 وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، نوش آفرین مؤمن واقفی و سید ابوطالب نجفی مدیرعاملین هلدینگ فناوری بانک تجارت و شرکت خدمات انفورماتیک با حضور درایران کیش همکاری های جدید با این شرکت پرداخت را کلید زدند.

پیشتازی ایران کیش در شاپرک 2 نوش آفرین مؤمن واقفی مدیرعامل هلدینگ فناوری بانک تجارت در این باره اظهار کرد: شرکت ایران کیش به عنوان یکی از شرکت های پرداخت همواره توانسته نقش پیشرو در صنعت کشور را ایفا کند.

این ویژگی باعث می شود تا شرکت های بزرگ مانند شرکت خدمات انفورماتیک برای همکاری با ایران کیش تمایل بیشتری از خود نشان دهند.

وی افزود: با نفوذ ایران کیش در فضای بازار و طرح های نو آورانه ای که این شرکت خصوصاً در یک ساله اخیر داشته است، همکاری اخیر می تواند تحول بزرگی را هم در صنعت پرداخت و هم بانک تجارت به عنوان یکی از سهامداران عمده ایران کیش رقم زند.

واقفی گفت: در بحث شاپرک 2 ایران کیش اولین شرکتی بود که اعلام همکاری کرد و همراستا با شرکت خدمات، مسیر را پیمود تست ها را پشت سر گذاشت و ارتقای سوییچ شکل گرفت.

در این زمینه هم افزایی بسیار خوبی وجود داشت، البته ورود اولین شرکت پرداخت در این زمینه نیز بار مسائل فنی قابل توجهی به سمت ایران کیش آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های جدید ایران کیش و شرکت خدمات انفورماتیک

همکاری های جدید ایران کیش و شرکت خدمات انفورماتیک