مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:552021-01-10سياسي

ماجرای ایران شناس ژاپنی و عکس های شهید سلیمانی + تصاویر


«هیتوشی سوزوکی» ایران شناس ژاپنی در سال 1395 کتاب عکسی از ایران خریداری کرده که شامل تصاویری از مبارزان انقلاب اسلامی نظیر سردار سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، وبینار معرفی قهرمان ملی ایران، شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور سفیر ایران در ژاپن، رایزن فرهنگی کشورمان،  حجت الاسلام ابراهیم ساوادا اسلام شناس و مترجم ژاپنی قرآن کریم، هیتوشی سوزوکی محقق و ایران شناس برجسته ژاپنی و 80 نفر از مخاطبان و علاقه مندان ژاپنی، روز گذشته (شنبه 20 دی) برگزار شد.

    سوزوکی در این نشست مجازی گفت: در ابتدا باید شهادت ژنرال سلیمانی را از صمیم قلب تسلیت بگویم و همدلی و همدردی کنم.

خبر بسیار غم انگیزی بود و توجیه دولت آمریکا برای ترور ایشان به هیچ عنوان قابل قبول نیست، چرا که او برای مردم منطقه با داعش مبارزه می کرد.

وی که سخنان خود را در قالب پاورپوینت ارائه می کرد با نمایش دو پوستر ازترامپ با جمله Sanctions are coming و پاسخ سردار سلیمانی در پوستر دیگری مبنی بر این که من در مقابل تو ایستادگی می کنم I will stand against به تلاش های شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی استعداد و نبوغ فراوانی در فرماندهی داشت و در واقع یک استراتژیست بود و همه مردم ایران و منطقه می دانند که ایشان شخصیتی بی نظیر، متواضع و مهربان بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ایران شناس ژاپنی و عکس های شهید سلیمانی + تصاویر

ماجرای ایران شناس ژاپنی و عکس های شهید سلیمانی + تصاویر